Subject: Majandustegevuse registri (MTR) uuendamine ja majandustegevusteade pornograafilise sisuga ja vägivalda propageerivate teoste demonstreerimiseks
From: Mari Väli <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: "Karen Ojaperv" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 16:10:36 +0300

Tere

Kirjutan Teile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametist seoses 
sellega, et oleme uuendamas majandustegevuse registrit (MTR) ja peagi jõuame 
arendustöödega pornograafilise sisuga ja vägivalda propageerivate teoste 
demonstreerimiseks esitatava majandustegevusteate juurde, mille osas on 
järelevalveasutuseks Kultuuriministeerium.

Enne arendustega alustamist soovime veenduda, et

1.	praegu MTR-s oleval kujul selle majandustegevusteate andmeväljad on 
ajakohased ja muudatusi ei ole vaja?
2.	ka alates 2025. aastast sobib majandustegevusteate esitamine samal kujul 
ja käesoleval ajal teada olevaid muudatusi andmetes, protsessis või millegi 
muu osas ei ole tulemas.

Meie praegune ajakava näeb ette MTR-i majandustegevusteadetega seonduva 
funktsionaalsuse uuele e-teenuste platvormile liikumise alates 2024. aasta 
lõpust. Plaanide täpsustumisel anname Teile jooksvalt infot.

Palun Teie kinnitust, et praegune teate sisu sobib või infot soovitud 
muudatuste kohta 5. juuniks.

Ette tänades

Mari Väli

Mari Väli

IT ärianalüütik

Telefon 6672072| [email-masked]| <mailto:[email-masked]|> 
<http://www.ttja.ee> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn